2012. november 18., vasárnap

Let me go home

Szép estét skacok!
Sikerült magam helyrevágni. Hogy mivel? Arckönyvon már megmutattam nektek, de akkor még egyszer. :)
Egyrészt nagyon hazavágtam magam lelkileg, másrészt kiakartam próbálni az új thermo rucit, úgyhogy fogtam magam, és Normafáról megindultam. Citadellára szerettem volna felfutni, de hát Xénike nem talál oda egyedül, hívja Jutit, aki nem veszi fel, hívja Diust (mindezt futás közben), aki aztán nekiáll magyarázni, Xéni elveszti a fonalat, és úgy dönt, hogy akkor a várba megy. Úgyhogy felfutottam a várba. Először. És nem álltam meg. És izomlázam van, de mégsem volt azért olyan rémes, és öröm volt nézni a turisták búráját, akik téli kabátban forralt bort iszogatva pislogtak jeti szemekkel, hogy ez a bige most tényleg felfutott oda, ahova mi busszal jöttünk? És igen. Tényleg. Amúgy rettentő figyelmesek voltak, mert még egyes csoportok szét is rebbentek, hogy ne kelljen kikerülnöm őket (úristen, ilyen szarul néztem ki? :D ) Gyönyörű volt, és nem bántam meg. Kellett ez a kis léleksimogatás. Thermo ruci jelentem bevált, ellenben gatya ügyben úgy tűnik kifogytam a megszokott méretből, úgyhogy azzal megyek a varrónőhöz.
Holnap hajnalban irányolok a háziorvoshoz, és az asztalra csapok, hogy nekem igenis vér-, hormon-, és pajzsmirigy vizsgálat kell. Meg aztán a beutaló a műtétre. Meg mittomén mit akarok még, de biztos egy csomó mindent.Őszintén, nagyon kíváncsian várom az eredményeket.
Jujúúúj, mielőtt elfelejtem. A 4 nap alatt sem hanyagoltam el a fegyenckedést, mert a böritöltelék mindig csak böritöltelék marad. Megmutizom nektek, hol gyúrtam :)
Először nyomultam játszótéren (nah jó, annak elég szegényes volt). És nem is voltam egyedül :) Volt lent még 3 srác, akik állítólag hónapok óta oda járnak, és én nem is láttam őket. Vagy láttam, csak nem futtattam tovább a gondolatmenetet, hogy akkor ott most edzenek. Sok mindenre kinyílt a szemem, amire eddig csukva volt. Ha más nem, hát már ezért megérte.
Kicsit fáradt vagyok agyilag, hosszú volt a hétvége. Az én kis tündérkirálylányaimmal is sikerült találkozni, ami nagyon a felhők fölé emelt, mert irtóra hiányoztak. Anyukámmal is rengeteget tudtam lenni, ami hasonló hatással volt a szervezetemre. Újult erővel visszatérek a jól bevált szakdolgozatomhoz (basszamegsosemleszmárvégeennek), és ideje nyelvvizsgára készülni.
Welcome to the real world! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About