2012. augusztus 15., szerda

After RunTilt after

Meg volt a futi-futi, trapp-trapp, meg utána az after is.
Hát őőő...Szóval. Az a buli az egészben, hogy RunTilt-en futom mindig a legszarabbakat. Lehet valami nanovírus a Margi-sziget levegőjében, vagy vagy vagy vagy akármi.  Gyanús, hogy én vagyok az egyetlen a bagázsban, aki ezt így, ilyen formán tudja összealkotni. Biztos azért van, mert féregjáratokon át közlekedek egy párhuzamos valóságba, ahol lassabban megy az idő, mert közel vagyunk egy feketelyuk eseményhorizontjához. Viccet félretéve. Trappolás előtt jól felszívtam magam, mert dühös voltam (ilyenkor egyébként tök jó időket szoktam futizni), és éreztem, ha ez összejön, akkor baszott nagy időt tudok futni. De nem. :D
BenGay, én így szeretlek, két kilométerig te voltál életem szerelme. Kettő kilométer után egyszer csak megroppant a térdem, és akkor ott elhagyta egy halk sikoly a szám, mintha csak élvezném. De nem. :D Nah Xénike, akkó sétáljál vissza. Visszafele úton vinnyogtam a röhögéstől (sejtem, hogy nem néztek hülyének a népek), mert folyton az járt a buksimban, hogy mire én visszagyaloglok, addigra Zozó már kipihenten ül a szökőkút mellett. De nem. :D
Szerettem volna, ha van valami csillagkapu szerű képződmény arrafele, és nem kell visszasétálnom, mert kábé a bokám lefostam a fájdalomtól, de oda se neki, harcos vagyok. Visszaértem, még sehol senki (hihi). Zsír. Bekenem a csülköm. Istenem, még ilyet.
Megjönnek a többiek (Baszki, majdnem mindenki a legjobbját futotta, mocsokság). Jó-jó, mennyünk má át a rétre afterozni. Slattyogunk. Még mindig slattyogunk. Fáj. Slattyogjunk má bakker.
Leülünk, TilTomi pezsgőt locsol, mi futunk. Visszaülünk. TilTomi megint pezsgőt locsol, mi megint futunk. Viszaülünk. Isten király, nincs több pezsgő. Jééé, van süti. Adjunk a programnak, ide vele. Zsuzsi, van még? :D Nincs Zsuzsi, túlléped a 1500-at. :D Aztán 10 másodperceset játszom. 10 másodpercenként mindenkinek újra és újra bemutatkoztam. Szia, Xéni vagyok. Szia, Xéni vagyok. Szia, Xéni vagyok (Nem használtam a ctrl C+ctrl V-t!) :D 50 első randi XD


Most akkor itt csupa rettentő egészséges ember van, 86 kg nyúlkaja mellett ülök, meg egy pár karton extrudált kenyér társaságában. És akkor végre valaki felteszi a kérdést: "Jön valaki rágyújtani". Baszki, mér' kellett eddig várni. Megyek há'. :D Lesz egy dohányzó szekció. Meg egy nem dohányzó szekció. Jön Zozó a képbe. Baszki, hát illata van. Beszarok. Lefutotta a szigetkört, leizzadt, és van képe ilyen Playboy illatot árasztva oda állni mellém, mintha meg se mozdult volna egész este. :D Szia, Xéni vagyok! :D
Nóri...főzzé nekünk még, lécci lécci lécci (még most se tudom mi a lófüttyöt ittam, de marha finom volt, és valószínűleg vega, mert tele volt falevelekekkel). Nóri, főznél még nekünk? Úgy szeretüüüünk :) 
TilTomi megkérdezi, hogy állok. Mondom neki nincs fütyim, úgyhogy sehogy, de ha volna, biztos jól állna. Mittomén hogy állok. Nem mérem magam hetente. Normál esetben 2 havonta. Csak azért mértem meg magam, mert Awardsra küldtem a jelentkezésem, és hát nyilván közölni kellett a pontos eredményeket (amire egyébként nem jutottam be, mer' azt mondta a TilTomi, hogy ha szeptemberig leadok még 15-20 kg-t, akkor beválogat (Vétéef? Szeptemberig 15-20-at, hát ember, augusztus eleje van, ha valaki nekem állít egy gyroshús vágó kardféleséggel, akkor esetleg, de így...)
No egyébként marha jó volt, sokat nevettünk, és a sör cicceg egyébként. Meg szuszog. Meg rottyan. Én meg vinnyogok a röhögéstől má' megint. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About