2012. augusztus 16., csütörtök

Summer time

Hazajöttem tegnap este, pár nap nyaralás. Vagy hasonló. Mer' ma példának okádék takarítottam, ami nem annyira nyaralás (legalábbis az én olvasatomban nem). :D Meg aztán kicsi Báró beteg, őt is tutujgattam ma sokat.
Btw kaptam szülcsinapcsimra egy digitális ugrálókötelet ;) Volt nekem eddig is, speed rope, abból a pipás bótból, de nem gyere be. :D Össze vissza van csavarodva, és lehet, hogy én vagyok totál lökött, de nem tom kiegyenesíteni. Ellenben amit most kaptam, egész egyenes, óvakodom is a csavargatástól, hogy lehetőleg egy darabig megőrizze jelen állapotát. Most még nem vagyok elhatározva, hogy holnap futás legyen a progi, vagy ugra-bugra. A testem jobban örülne a futásnak, mer' a melleim nem akarják az igazságot még sport kebelemelentyűben sem, és hát na...Miért nem adott nekem a jó Isten egy normál, standard 75-80 B vagy C-s cickókat. -.-'
Na de valami csak lesz, mert olyan még nem volt, hogy ne legyen sehogy, és az élet nem áll meg, mert nyaralok, de megint olyan sok eszem volt, hogy nem hoztam el a futó cuccom (csapjatok má' agyon, mer' ez nem normális, milyen lyukas az agyam), de múlt héten is megoldottam a kérdést, most is megfogom, igyekszem nem eltévedni, és elkerülni a vaddisznókat, rókákat, és egyéb félelmes négy, vagy kevesebb lábú vadállatokat.
Tipikus én egyébként: egész redvás nyáron 40 fok van...Mikor hazajövök, elmegy a nap, és belém fagy a szar is. Persze, mert végre kitudnám helyezni a habtestem a napra fotoszintetizálni. De nem. XD De vigyázzá', mer' ha holnap úgy döntök, hogy elmegyek futni, akkor tuti hogy a hangyák fognak vizipólózni a bugyimban, olyan meleg lesz. Bízd ide, csinálok én olyan nyarat, hogy tyűűű, meg haaaa. ;)
In the end, szülinapomról előkerült fotó, nesze tessék kacarászni :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About