2012. augusztus 2., csütörtök

Mind the step?

Tegnap meg volt a szokásos 2,5 km-es uszi edzésem. Semmi extrém, minden a megszokott rendben, megint volt kivel versenyezni, mert egy pólós srác lubickolt a sávomban...De ez tök jó, mer' valaki mindig jön, aki hajt. :)
TilTomi

Este kinéztünk Edit barátnőmmel a LifeTilt-es fenékformálós csajok első, és nyilvános edzésére...Hááát, nem tartottam velük, mert én már edzés után voltam, de nem egyszerű edzést tartott nekik ez a Tomi gyerek. 4 km-t futottak, Deák térről fel a várba, aztán a Kőműves lépcsőnél még egy lightos lépcsős edzést...Ajjajj...izzadtak a csajok rendesen. :)
Tervezem, hogy este én is megyek egy lépcsős edzésre, de az a szitu, hogy felsétáltam a másodikra (!), és bekattant a térdem...Na puff, tipikus én. Mindenesetre, még estig eldöntöm, megyek-e, ha nem, akkor is lemegyek a parkba, kitörés fel a dombra, felülés, etc...Kis tréning, semmi extra...Mert valami mindig kell ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About