2012. augusztus 18., szombat

Enemies

Várható volt, hogy ahogy a Tiltről fogok írni, idővel egyre többen esnek majd nekem, mert egyre többen járnak a blogra. És hát lássuk be, a Tilt szélsőséges érzelmeket vált ki, vagy nagyon gyűlölik, vagy nagyon szeretik. Nem vagyok én TilTomi felszopója, sem a Tilté. Ha valami jó, jó, ha nem, hát nem. Egyrészt. Másrészt viszont ha az is volnék, nincs a Tiltnek szüksége rám, hogy jó, vagy nagy legyen.
Na már most...Leszögezném, előre mindenkinek, mielőtt veszitek a fáradtságot, hogy rám szálljatok, nem érdekel....Senki véleménye. Világ életemben a magam feje utána mentem, és nem hallgattam senkire, ezután sem fogok. Ha nem tetszik a stílusom, vagy nem tetszik, amit írok, nem kell olvasni. Millió másik blog, és egyéb szarság van, amivel időt tölthettek.
Várom nagyon azokat is, akik majd azt mondják "csúnyán beszélek". Álljon itt erre is a válasz előre. Ez vagyok én. Így vagyok hiteles. A való életben sem jön ki a számon az, hogy "Milyen csodás napunk van ma, milyen fényesen ragyog a nap", itt sem fog.
Továbbá...a különböző diéták, étrendek, és edzésformák elszánt jehovistái is tartsák magukat távol tőlem. Ez egy út, amit végig kell járni. Mindenki megtalálja a maga útját. Remélem, én már megtaláltam. Ha nem, hát másik után nézek. De semmiképp sem azért, mert bárki azt mondja, hogy Atkins kurva fasza. Vagy Norbi paraszt diétája. Vagy mert milyen király a TRX. És különben is, meg egyébként is, miért nem próbálom ki a trambulinos edzéseket, vagy lépek be egy dance aerobic szektába, és nyalom ki Rubint Réka vagy Béres Alexandra valagát.


Nem! Mindent belátásom szerint fogok tenni. Ha a tiltes endomorf diétát akarom csinálni, hát azt fogom, ha látom, hogy nem működik, és baszom nagy kamu az egész, akkor majd más után nézek. Amíg eredményeket mutatok fel, addig nem. Ha mindennap edzeni akarok, mindennap edzeni fogok, ha tetszik, ha nem.
És végül. Általában mindenki kiválóan ért ahhoz, hogyan kell ítélkezni mások felett. Én sosem teszem. Azonban ha valaki egyszer, csak egyszer elköveti azt a hibát, hogy ítélkezzen felettem, hát legyen már jogom azt mondani, hogy "Látod baszkikám, te ezt érted el, én ezt értem el, te ezt mondtad, én azt állítottam, ki a faszom vagy te akkor tulajdonképpen?"
Engedélyt kérek arra is, hogy nekem jobban feküdjön a jobboldali bige, mint a baloldali. Mindenkinek mások a preferenciái, ha nekem a Victoria maca tetszik, az én dolgom, ha a WBFF díva, az is. Tovább megyek, ha Hulk akarok lenni, vagy Michelin baba, az is az ÉN döntésem.


Létezik jóindulatú tanács, jószándékú kritika. Ezeket köszönettel elfogadom, és vagy megfogadom, vagy sem. A többit zsebre lehet rakni. Én nem tömöm senki fejét, hogy de neked futnod kéne, de te miért nem csinálod annak az izé-hozénak a diétáját, mert az az igazi, az kell neked. Kéretik máshol okoskodni! Köszönettel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About