2012. augusztus 24., péntek

Off

Szigorúan off téma, de muszáj leírnom, mert rajtam van a sikítófrász.
Szóval, ma ugyebár csajos este van. Ebédidőben loptam a napot a Starbucksban Diával, és Judittal, és arra jutottunk, hogy nesze tessék Holdudvar, menjünk oda. Nah jó...Hát menjünk...De előre leszögeztem, edzőcipőben megyek. Csúnyán néztek rám. :D Szarul éreztem magam tőle.
Melóban rohanás, pittegtem-pattogtam, mint egy egyszemélyes bolhacirkusz, mert ma csak 3-ig voltunk. Aztán finito, végem van, menjünk a westendbe, nézek valami ruhát. Veszek rendes ruhát, tudjátok, olyan szoknyás lófaszt. Nem. Akkor mégsem. Találtam cuki nacit. Zsír, felpróba, kifizet (Istenem, ezt nekem fel kell vennem). Nézzünk hozzá felsőt...Picsába. Az egyetlen, amit találtam, az is vicces volt, és nem szexi. :D Én nem akarok csajosan. Nem érzem úgy jól magam. De ezek a bigék 10 centis lófüttyökben jönnek. Hát de hát...Basszameg. EDZŐCIPŐŐŐŐŐ!!!!! :D Meg a kedvenc Arena water instinct pólóm. Az vagyok én. Abban érzem jól magam. Én nem tudok annyira nő lenni. Úgyis csak kényelmetlenül érezném magam benne. És pont. Én így vagyok én. :)
Különben is, egy nő a pasija ingjében, és egy boxerben is tud szexi lenni, mert ez belülről fakad. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About