2012. augusztus 23., csütörtök

Hard day's night

Szerelem első látásra ;)
Reggel feltette Judit a kérdést, hogy kinek van kedve lépcsőzni ma vele...Na hát mondom, én nem lépcsőzök, mert a térdem így, meg a térdem úgy, és különben is meg egyébként is fúj a belem jön ki. :D De hát azért elkísérlek. Telik a nap, telik....és telik...és még tovább telik...mondom a picsába vele. Próbáljuk meg. Ha fáj, hát abbahagyom (úgysem hagytam volna abba akkor sem) :D. Meg amúgyis fel kell avatni a Zúj pipellőm. :)
 Menjünk, toljuk, csináljuk, harcosok vagyunk. Jó-jó. Ő odáig fut a várból (nem vagy komplett Judit :D), Zsuzsi is odáig fut (te sem vagy komplett Zsuzsi :D). Csak én megyek villamossal. Szégyen-gyalázat. :D
Odaérünk. 3-an vagyunk. Akkó induljunk el. :D Erre Zozó slattyog le a lépcsőn. Rossz irányba mész bakker, fölfele kell! :D
Fussunk párban. Nah, nekem aztán tök mindegy, hogy melyikükkel, mert mindenki suhan a lépcsőkön a bagázsból, csak én ciccegek lassan. XD 168 lépcső a tetejéig kérem szépen, 14 szinten. Jóféle. Lábremegés, összeesés közeli állapot. De jelentem alássan, élek! Az semmi. Az utsó pár lépcsőfokra fájdult meg minimálisan a térdem, de az sem volt hű de kemény. Kicsi pipellő megszolgálja, amit meg kell. :)
Apa, kezdődik...egyesével, kettesével, a hármasokat én kihagytam, mert azt nem viseli a térdem. Meg különben is, mire én végeztem a kettesekkel, ők akkor végeztek a hármasokkal :D Kitörés túra, na ez gyere be, ezt szeretem, és asszem relatíve jól is bírom. Felfutok még egyszer-kétszer. Aztán ha már itt vagyunk, nézzünk már fel a dombra a crossfit pályára. Srácok tolják az ipart ezerrel, nekem már attól izomlázam van, hogy nézem őket. :D
Rettentő kíváncsi vagyok, mennyire lesz izomlázam, vagy mennyire nem. Mindenesetre nem gondoltam volna, hogy valaha könyörögni fogok azért, hogy inkább futhassak, csak ezt neeee :D
Kedden Kristóf (Obi wan bácsi) tart edzést. Ott leszünk!!!
Holnap csajos este, ha minden igaz, és és és és....tökre jó, hogy mire hazamegyek, addigra keveredik az életembe Dia, meg Judit. Igazságtalanság. Nem baj csajok! Kemények vagyunk, és ha itthon vagyok, együtt nyomulunk szigorúan! Elmegyek veletek wc-re is! ;) (Én már látom, hogy az lesz ennek a vége, hogy egyszer 10 centis tűsarkúban fogok végig caplatni a városon, és a szörnyű az lesz, hogy élvezni fogom.) :D Előre leszögezem: ragaszkodom az edzőcipőmhöz! :D Egyszerűen imádlak titeket! <3
És még valami. Rá lettem beszélve a Brutal Challengere. December 8-án. Úgyhogy szeptembertől felkészülési időszak, keményen, kemény diétával, kemény edzéstervvel, és csak az első hely az elfogadható! :D


3 megjegyzés:

  1. Mindehhez hány fok volt??? Mert még este, a sötétben is gyilkos idő van ... Te pedig reggelt írtál :) kemények vagytok, az már biztos :)

    VálaszTörlés
  2. Harmincpár fok :D Nem tudom, de határozottan élvezhető volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, csak harmincpár :)) mondom, hogy határozottan durván kemények vagytok :))

      Törlés

About