2012. augusztus 9., csütörtök

Spinning

Na, hát el vagyok határozva. Tökre. :D
Heti 4 edzést akarok tartani. Egy úszás, egy 10 km-es futás, egy lépcsőzés, meg egy spinning.
Még sosenem spinningeztem. Ma voltam először. Sógornőmmel mentem, mert ő rendszeresen jár. Azt mondta, idézném: Ez lesz életed legdurvább edzése. Sosem izzadtál még ennyit.
Öhm...Jah, akkor lássuk mit tudtok. Felkészültem lélekben az agyhalálra.
Jön a bige (mármint aki tartja az órát)...megkérdezi, vannak olyanok, akik még sosem? Na hát én tökre szűz vagyok. Mármint spinningezés terén. Elmondja, amit tudni kell. Meg hogy amikor ők kiállnak a nyeregből, nekem nem muszáj, ha nem bírom. Oké-oké, eskü betartom.
Elkezdődik az óra. Tekerünk-tekerünk. Mindenki törölgeti magát a kis cuki törcsijével. Hmm...Jó. Rendben. De mit? :D Én még nem izzadtam. Aszongya a bige, ez volt a sík, nagyon kemények vagytok, bírjátok még (mindenki fújtat, mint a víziló), csak rajtatok áll az edzésetek, meg hasonló hatalmas frázisok. És most jön a hegymenet! (Úgy harangozta be, mintha az új Batman film premierjén túl akarná harsogni a 21th Century reklámot). Nagyobb ellenállás emberek, gyerünk, bírjátok (volt egy kis Sóbert Norbee fílingje a dolognak).
Némá bazzeg, ezek kiálltak a nyeregből. Akkor a bige szerint ez az a rész, amikor ülve kéne maradnom. De hát én nem akarok, mer' az olyan unalmaaaas. :D Kiállok. Ez így megy 17 percig. Körbe nézek....mindenkiről folyik a víz, látszik rajtuk, hogy küzdenek, mint muslica a szélben, a seggükön szedik még a levegőt is. WTF? Mi bajotok van? (Itt alig hangosan felnevettem, szokás szerint) Basztikuli, hát totál vérprofiknak tűntetek az elején. Protektoros naci, cangás felső, patentos cipő, minden ami kell, és persze egy valag pénzbe kerül. Fingból vagytok, vagy mi bajotok van? :D
Erre közli a csaj, hogy most akkor üljünk le, és vegyünk vissza az ellenállásból, és most megint idéznem kell: Érzitek, ahogy lassul a pulzusotok...
Na vazze mondom, ez ennyi volt. Aztiii, hát ez...hát ez....lófasz. Má' bocsánat.
Nem akarok hazudni. A végére becsülettel szakadt rólam a víz. De...hát na...hiányoltam az izom munkát. Nem fáj semmim. Nem vagyok fáradt. Semmi bajom. :S
Ilyen kéztartás, olyan kéztartás, ilyen ellenállás, olyan ellenállás, ilyen fordulatszám, olyan fordulatszám. De jó. Vagy én vagyok kurva kemény, vagy ezek kurva gyengék. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About