2012. augusztus 10., péntek

Fuck haters

Anno, mikor elkezdtem írni ezt a blogot, írtam egy bejegyzést, ami azoknak szólt, akik nem hittek bennem. A "barátok", akik a képedbe hazudnak szó nélkül, hogy te így vagy jó, ahogy vagy. Akik gondolkodás nélkül pacekba azt mondják, hogy el sem tudnak képzelni másképp. Tudod miért mondják? Mert szarok. Mert akaratgyengék. Tehetetlenek, és képtelenek átvenni az irányítást az életük felett. Az életük irányítja őket. Azt akarják, hogy velük maradj a posványban. Hogy te is olyan nulla legyél, mint ők. Így talán kevésbé kontrasztos a különbség kettőtök között. Így talán még néha tűnhet úgy mások számára, hogy ő jobb nálad. De nem!
Tipikus, és hatalmas jó példa erre egy "barátnőm", aki azt mondta, sosem fogok tudni hosszútávon csinálni egy étrendet, és sosem leszek képes pár hétnél tovább edzeni. Ez tavaly júniusban volt. Köszönöm neked. Köszönöm, hogy nem hittél bennem, és szar barát voltál, mert többek között te voltál az egyik, aki hajtott. Sosem küzdöttél igazán semmiért. Fogalmad sincs, milyen harc ez. Nem, nem veled. Önmagammal.
Amíg te a lángost zabáltad, és röhögtél a képembe, addig én magam elé képzeltem pár hónappal későbbi önmagam. Amíg nevettél rajtam, hogy már megint izomlázam van, én rádolgoztam. Amíg a gyökér brazil szappanoperáid nézted a TV előtt meregetve a valagad, addig én az erdőben futottam. Amíg beleraktad a kávédba az 5 kanál cukrodat, addig én a vitaminjaim vettem be. És mire észbe kaptál barátom, már sehol sem voltam tőled. Nevettél rajtam. Azt mondtad nem tudom megcsinálni. Azt mondtad, sosem sikerült. Most én nevetek rajtad. Mert te még mindig ugyanabban a punnyadék kis szar világodban élsz, mint 2 évvel ezelőtt.
Mitől jobb az élet, amit én prezentálok? Elmondom neked kedvesem. Emberek vesznek körbe. Emberek, akik értik, mikor azt mondom, fájdalom. Értik, mikor azt mondom, küzdelem. Értik, mikor azt mondom, futni egy vágy, egy álom után, és hosszú, kitartó, kemény munkával elérni azt. Sok mindent értenek, amiket te nem. Tudják mi az, korán reggel, és késő este is csak edzeni, mert csak ez hajt, mert ez a nap fénypontja.
Ez a bejegyzés nem csak neked szól, hanem mindazon embereknek, akik valaha többnek, vagy jobbnak érezték magukat nálam, és a két kezem összeteszem, hogy eljöhetett annak az ideje, hogy büszkén nézzek a szemetekbe, és azt mondhassam nektek: Szarok vagytok!


6 megjegyzés:

  1. Welcome! Itt volt az ideje! ;)

    VálaszTörlés
  2. Zozóóó <3 Te is azok közt az emberek közt vagy...

    VálaszTörlés
  3. Ebből a bejegyzésből inkább az tűnik ki, hogy te vagy a "hater". Fröcsög a soraidból a gyűlölet, lenézés és túlkompenzálás. Attól, hogy leszólod ezeket az embereket, még nem leszel jobb. Sőt, elárulom, attól sem, hogy ők punnyadnak, te meg nem.
    Szép és dicséretre méltó, hogy egészségesebben akarsz élni (már ha nálad ez a cél), de nem kell haragban lenni a környezeteddel, csak mert ők nem akarnak mozogni és egészségesen étkezni. Tudom, miről van szó...
    Jó, OK, valóban nem barát az olyan, aki nem támogat és visszahúz, de ettől miért kéne gyűlölködni? El kell könyvelni, hogy sosem volt igazi barát és kész.
    Amúgy hagyd a picsába az ektomorf étrendedet. Ha azt akarod, hogy a zsír soha ne jöjjön vissza, állj át paleolit étrendre és maradj is azon. Én ezt csinálom már közel fél éve és 10 kg-val könnyebb vagyok (és ez 3 hónap alatt jött le). Mellette sokkal aktívabb életet élek, de nem dőlök kardomba, ha nincs időm/kedvem mozogni mindennap.Most izmosítani akarok, de nem kívánok úgy kinézni mint az utolsó képeden az a "nő", elég gusztustalan. Ez a célod?

    VálaszTörlés
  4. Várható volt, hogy előbb-utóbb "ti" is megjöttök. A nagy kritikusok. Nem bajlódom részletesebb válasz írással, mert ez egy neverending story. Te nem értesz egyet velem, én veled, és pont.
    "Isten hozott, mikor visz?"

    VálaszTörlés
  5. Tehát mindenki, aki részben vagy teljesen nem ért veled egyet, az ellenség és ki kell rekeszteni és be kell skatulyázni. Világos. Észérveid nincsenek, csak vagdalkozol. Tetszik. Mulattató:-)
    Szerintem még csak meg sem próbáltad értelmezni a soraimat.

    VálaszTörlés
  6. Nem rekesztelek sehova kedves Nelli. Szabad ember vagy. Te nem ellenem vagy. Te a Tilt ellen vagy. Nagy különbség. Vannak észérveim, de nem sorakoztatom, teljesen felesleges, meddő vita. Nem ér annyit. Értem én, amit mondasz. Talán túlságosan is.

    VálaszTörlés

About