2012. augusztus 22., szerda

Last few days

Tyíííí, skacok. Annyi minden történt, hogy azt se tudom hol kezdjem... :)
Hétvégén ugye meg volt a 10 km. (YESSSSS, mondta a kisbéka) :D
Aztán a rettentő okos fejemmel augusztus 20-án indultam vissza Pestre. Vágjatok má' fejbe egy vascsővel, nem lehet ennyi eszem. Vonat tökig tele, mert a sok hülye jön a tűzijátékra (Berlinből jövő vonat, vágod?). Kenyeret és cirkuszt, nesze tessék, fogd meg jól. :D Jó, Keletiig eljutottunk. Zsír.
Nyolcadik buszra sikerült felszállnom, amivel egy megállót sikerült elmennem, mert néhány német turista lelökött a buszról (igen kérem szépen. engem!). Majd mosolyogva közöltem vele, hogy menjen már el az anyjába, mert úgy mindenkinek jobb lesz. Majd erre jön a válasz: danke. Nah, akkor tényleg anyád. :D Közvetlen ezután a hatodik metróra fértem fel, ahol kábé 86-an tapostak végig a csinos kis lábaimon. Nem gyere be. Vétéef? Legyen már vége ennek a napnak basszus....
Kedden aztán este Tiltes popsiedzés, nem volt különösebben semmi extra. Elvoltunk, jó volt, szánsájn, heppi.
Aztán, ma délután sétálok a Nyugatinál a körúton, és egy hiperpigmentált oda szól nekem, hogy van-e egy cigim. Nem válaszolok. Mire utánam szól, hogy "süket geci". Hátrafordulva anyáztam egy velőset. Majd odaszalad, előkapja a pillangót. Mondom atomjaidra szedlek te szarházi, ha nem teszed el. És továbbhaladtam. Annyira meglepődött, hogy elfelejtett utánam jönni. XD Vigyázzá' aranyember, mer' a hónom alatt van egy centrifuga, minnyá lejár, háh! :D
És ma...Hát ma...Jupi-jupppiii :D Starbucks, Dia, Judit, meg én. És a jégkásaaaaa....Nyamm :D Adjunk az életérzésnek. ;) Képes és hajlandó voltam bugyit vásárolni velük. És coportosan wc-re menni, mint régen a gimiben :D Bazdmeg. A csajos dolgok meg én. De jelentem alássan, túléltem! :D
És és és még valami nagyon fontos :D Van velocipőőőőőm :D Abban lesz a törpe vízilovakból velociraptor. :D Állítólag jóféle csuka ez, de nagy lelkierő kellett, hogy ne próbáljam ki rögtön ma, és nyomjak le egy lightos 5 km-t benne. :) De megfogadtam, hogy kivételesen időt adok a térdkalácsnak, hogy ő legyen a nagy lepény (neeee, csak a gombokat neee, azok gumicukorból vannaaaaak!) XD
Asics természetesen, mert tanultam Zozó hibájából, így ez lett, és nem egy fos Nike. ;)

Velocipőőőő :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About