2012. szeptember 7., péntek

DCC- Back to the gym, back to life

Atyaég. Az első három nap kész gyilkosság. Ami létezik testrész, abban izomlázam van, de nem bánom, mert imádom ezt az érzést. :) Think training's hard? Try losing... Ilyen alapon tényleg nagyon keményen tolom az edzéseket, egyszerűen nincs megállás, egyik edzésből a másikba pörgetem át magam. Insanity nagyon durva, de fényévekkel jobban bírom, mint anno, mikor először elkezdtem. Trappolni még nem voltam, mert egyre sűrűbbek a napok, de nem sokára azt is megejtem.
A mai napon visszatértem az edzőterembe is. Annyira jó volt. Úgy hiányzott. Millió emlék elevenedett fel. Egy éve 25 kg-val pluszban kezdtem el itt a pályafutásom, és rengeteg érzés öntött el, ahogy leértem. Átszellemülés, satöbbi, satöbbi...Ahogy azt kell, megadva a módját...
Viszont, rossz hír, hogy szánalmasan elgyengültem...Hónapok óta nem voltam kondizni, csak a futás, lépcső, úszás. Nagyon-nagyon kemény meló vár rám, mert ez embertelen, amit én ma szenvedtem, fele olyan súlyokkal, mint júniusban. Ejj-ejj. Sebaj. Ezen dolgozni fogok. Kis idő, és visszatérek a régi formámhoz. :) Nem aggódom, csak fájok. :D Összefutottam az edzőmmel, már írja nekem az új edzéstervet, úgyhogy lassan az is megérkezik. Mellesleg hozzátette, mennyire kibaszott jól nézek ki, és tyűűű, meg haaa :) Kellenek ezek a lelkemnek, mert időnként még mindig nehéz elhinni, milyen út van már mögöttem, és különben is, valahol mélyen nő vagyok, és...és...kell...és pont. :)
Ami a legjobban hiányzik, az a kávé. Ami a legtöbb gondot okozza, az az evés. Nem azért, mert nincs időm megcsinálni a kaját, vagy mert nem bírom a diétát, és azonnal de rögtön tésztát, sütit, csokit, egyéb lószart akarok, hanem mert kényszerítenem kell magam 3 óránként, hogy egyek, amit egyébként simán el is felejtek. Ébresztőt fogok beállítani a telómra, hogy ne felejtsem el, mert egyszerűen nekem kínzás ez az állandó kajálás. A kiírt adagoknak kábé a felét eszem, mert egyszerűen nem megy le annyi. A reggeli zabpali, az adott mennyiségű anyagokból, hivatalosan 4 darabra jönne ki. Megfeleztem, mert még kettővel is küzdök. A többi étkezésre ez ugyanúgy igaz, fantázia, mennyire nem bírok enni, és ehhez képest mekkora vagyok...Talán pont ezért.
A lakás egyébként nagyban hasonlít egy kisebb házi patikára, komplett felszerelés...Ez a másik dolog, ami nehezen megy, mert világéletemben egy egyszerű Algoflexet is ketté törtem, és úgy toltam le, mert nem csípom. Nah most ha ezt mind széttördelem, akkor holnapután is a mai dózist szedném valszeg, tehát kénytelen vagyok egyben letolni őket, és megpróbálni túlélni. :) Rinyagép vagyok. Annyi bajom van, hogy sose fogy el, ami nem sok, de kevés, Giovanni Trapattoni. :) Ezekhez ha minden igaz még ma érkezik még egy finomság, Arthroblock Forte, egy porcképző, Zozó javaslatára. Plusz 2 tabi, zsííííír. :D Szigorúan tartom magam a napi 8 óra alváshoz, mert ez kell ennyi edzés mellett.
Lassan a végéhez érek. Még annyit, hogy csináltam magamnak egy elég bárgyú, de érthető, és kezelhető edzésnaplót, hogy  120 nap alatt folyamatában tudjam követni, mit, és mennyit edzettem. Egyszerű, de nagyszerű. Az egyéb, az példának okádék az esti 5-6 kilométeres séta-fika a kutyával, ami minden nap van, és állandó.
És ha már kutya, csak a poén kedvéért, hogy lássátok, milyen komoly diétát űz ő is.... ;)


Na, lelövöm magam, ennyi voltam. Nem sokára jelentkezek! :)

2 megjegyzés:

  1. Mióta olvasom a bejegyzéseidet, többször eszembe jutsz napközben :) a minap pont arra gondoltam reggel, hogy a francba lehet bevenni ilyenkor kapszulákat (???), azt hiszem nálam ott állna meg a tudomány :)) most megnyugodtam, látom azért ez Neked sem megy annyira könnyen :) a másik pedig a mindennapos insanity... az nem gyilkolja meg az ízületeidet ilyen mennyiségben??? jaaaaa és a kávé dolgot nagyon átérzem!!! cukor nélkül sem lehet? egyébként miért nem? hát szuper, hogy ezt elkezdted és végig csinálod! és az is hogy megosztod :) p.s.az edződ, attól függetlenül, hogy igaza van :) jó fej, mert kell a visszajelzés... hisz tudjuk, hogy jók vagyunk, de az mégis más ha Más mondja :)

    VálaszTörlés
  2. Ugyanilyen problémáim vannak a fehérjével is, mert sok félétől hányok, vagy rosszul vagyok. Fene a finnyás mindenemet. :)
    Egyelőre úgy tűnik, hogy mióta mindennapos az edzés, még határozottan javult is a térdem, egyelőre. A későbbiekben meglátom.
    A kávét nagyon régóta cukor nélkül iszom, a tej miatt nem lehet. Márpedig én csak nagyon tejesen tudom meginni. :(
    Bizony-bizony, az edzőm egy aranymaszat, tudja mi kell a nőnek. :)

    VálaszTörlés

About