2012. szeptember 25., kedd

DCC- Daily news

Sziasztok kedvesek!
Kicsit eltűntem, mert...mert mert. Most itthon vagyok Pesten. Tegnap ötödik napja nem edzettem. Egyszerűen nem tudtam elindulni, nem ment. Se kedvem, se erőm, meg különben is meg egyébként is fúj a belem jön ki. Nem jött az érzés.
 Tegnap nagy nehezen rávettem magam, és ha már Pesten vagyok, kihasználom a lehetőségeket, elmentem a Tabánhoz, lépcsőzni, Jutival és Zsuzsival. Kábé a második széria után az óriás fát támasztottam a lépcső aljában, mert a világ mindenségét akartam kiokádni. Összekapartam magam, és a békaugrásokat még letoltuk Zsuzsival, aztán Jutival a kitöréseket. Utána fellestünk a domb tetejére a crossfit játszótérre. Volt ott 4-5 srác...Maradjunk annyiban, hogy kábé úgy éreztem mellettük, mintha csak bohóckodnánk, de azért azt hiszem kihoztuk, amit ki lehetett hozni a dologból. De a srácok keményen tolták helyettünk is, saccper mint a cirkuszban mászókáztak, nagyon durvák voltak, tényleg nagyon durvák...Ilyenkor eszembe jutnak azok, akik mindig keresik a kifogásokat, hogy nincs pénzük konditerembe járni, etc etc...Hát ezek a srácok nem szarakodnak, maguk kedvére alakítják a játszóteret, nekik minden eszköz, és minden gép. Igazán jó ötletnek tartom ezeket a pályákat.
Ma tervezek felfutni a kilátóba. Kicsit le vagyok hangolva, mert nem hogy fogytam, de még híztam is másfél kilót, amit nem tudom, hogy annak tudjak be, hogy volt jó pár nap, mikor abszolút nem ettem semmit, vagy annak, hogy felkúszott a habtestemre némi izom. Centikre mérés nemsokára jön.
Lesz ez még így se...olyan még nem volt, hogy ne legyen sehogy. Ha legközlebb megyünk a Tabánhoz, kiírom a Tedwy fészre, és akinek van kedve, az tartson velünk. Jó hangulatú, rövid edzések ezek, amik tényleg nagyon brutálisan átmozgatnak.
Szép napot nektek!


P.S. Az edzőm elkészítette az új edzéstervem, ami már kifejezetten Brutal Challenge-re van kihegyezve. Kicsit kifogom egészíteni, has, hát és fenék gyakorlatokkal.
Ímé mondom néktek, hogy ez jó.


1.   Nap 1: Hát, Mell, Váll – izom
1)      Holt-húzás          3 x 8-12
2)      Evezés egyenes rúddal döntött törzsel  3 x 8-12
3)      Evezés alsó csigán ülve  3 x 8-12
4)      Fekvenyomás egyenes padon   3 x 8-12
5)      Fekvenyomás döntött padon egykezes súlyzóval              3 x 8-12
6)      Vállnyomás ülve  3 x 8-12
7)      Tárogatás ülve   3 x 8-12
2.       Nap 2: Comb, kar – izom
1)      Kirugdalás 2 x 12 (bemelegítés)
2)      Guggolás             3 x 8-12
3)      Legpress              3 x 8-12
4)      Berugdalás          3 x 8-12
5)      Páros bicepsz emelés     3 x 8-12
6)      Bicepsz emelés scott padon  3 x 8-12
7)      Lenyomás állva csigán (tricepsz) 4 x 8-12

2 megjegyzés:

  1. Reka vagyok a LifeTilt csapatbol. Most, hogy nekem lett igazam, ha esetleg segitsegre volna szukseged keress nyugodtan, szivesen segitek Neked abban, hogy miert tortent mindez es hogyan tudnad ertelmesen folytatni. Ajanlom a blogomat is btw.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Réka! Nagyon szépen köszönöm az ajánlatod, de amíg bármi közöd van a tilthez, addig eszem ágában sincs megkeresni. Az, hogy miért történt....valszeg nem segít, ha nem eszek egész nap, mert így raktározok. Az étrendem, és edzéstervem edzö által van összeállítva, nem lehet olyan fos.
    Sajnálom, de hamarosan megérted, miért nem fogadhatom el a segítséged. Üdv

    VálaszTörlés

About