2012. szeptember 7., péntek

DCC- Pont kakaót?

Nem akartam most egy ideig írni, de ezt muszáj, mert egész egyszerűen fetrengek a röhögéstől. Szóval az van, hogy rohadtul rám jött a zabálhatnék, de így ilyen azonnal mindent, bármit ide az ölembe öntsetek jelleggel. Két verzió ismert jelenleg általam. Vagy bezabálok, vagy rágyújtok. De mit csinál az elmebeteg gyerek? Hát ír a barátnőjének. Vázolnám a beszélgetést.
Én: olyan zabálhatnék van rajtam, hogy a hajam tépem. bármit feltudnék kajálni... -.-
Barátnő: mennyi szénhidráton vagy? Elég kevés nem?
Én: Ott az étrendem. Gyakorlatilag semmi. Fehérje fehérje hátán. Mi a faszt csináljak? Elemi ösztön van rajtam, hogy ennem kell, mert megőrülök.
Barátnő:  10 dkg rizs. Zöldség is mehet. Az elenyésző kcal. Egyél jégsalit bármennyit. Azt most is ehetsz.
Én: Utálom a jégsalit.
Barátnő: Én is. Pont azt akartam írni, hogy meg nem enném (Bazdmeg, de nekem nagy komolyan ajánlgatja) :D Igyál egy kávét pár csepp tejjel. Annyit, hogy ne legyél gyenge fos. Gyerünk Xéni, harcos vagy!
Én: Harcos vagyok. Nagy gáz lenne, ha meginnék egy kakaót?
Barátnő: Pont kakaót? Akkor már inkább kávét. Vagy egyél rizst. Vagy 4 abonettet. (???) :D
Én: Hallod, vinnyogok a röhögéstől. :D

Istenem, mihez kezdenék én a barátaim nélkül? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About