2012. szeptember 5., szerda

DCC- Just do it

Lassan túl az első napon. Nem, nem fogok mindennap írni, mert az nekem is fárasztó, meg valszeg nektek is. Insanity-vel indítottam reggel, abból is a szokásos első napi Fit Test-el. Májusban csináltam utoljára az insanity-t, akkor sajnos nem volt időm befejezni, de most azt hiszem nem lesz akadálya, hogy tartani tudjam. Vagy legrosszabb esetben is minimális kihagyással. Itt vannak a májusi és a mostani Fit Test eredményeim, csak a mihez tartás végett.

Ha valakit extrém módon izgat, melyik gyakorlat pontosan mi, akkor egy pár hónappal ezelőtti bejegyzésben mindet linkeltem. Itt találjátok.
Továbbá...Csak a puszta móka kedvéért lenyomtam ma egy 30 perces speed rope edzést, éééés most értem haza egy könnyed  kutya sétáltalásból. :)
Holnap reggel szokás szerint insanity, és kábé tízórai és ebéd között lelécelek kondizni is.
A tegnapi nyitó bejegyzésben elfelejtettem valamit. Kávé/cigi combo. Szokásomhoz híven egy nap lightosan elfogyasztottam 5-6 extrém tejes kávét, egy doboz cigi társaságában. Na már most. Kávéról fogjuk rá, hogy lemondok. Egyet iszom, reggel, mert csak. Mert ennyi kell, és ennyi edzés mellett bele kell férnie. Ellenben a cigitől teljesen megszabadulok. Ma már nem gyújtottam rá, és nem is fogok, mert übergáz, ha az ember lefut 10 km-t, hazaér, és az első dolga, hogy rágyújtson. Szal nem kell. És pont. És különben is meg egyébként katasztrófális állapotban van a tüdőm.
Ennyi voltam mára, nemsokára jelentkezünk! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About