2012. szeptember 30., vasárnap

DCC- Sick and tired

Az a rossz hírem, hogy ágynak dőltem. Kihúztam pénteken egy osztálytalit, ehelyütt megjegyezném, hogy baszom büszke vagyok magamra, mert vizet ittam egész éjjel, ezen kívül igyekeztem jól lakni a kis fehérjémmel, pedig a sztrapacskától kezdve mindenféle lófaszkodást kajáltak mellettem a többiek. Reggel 6-ra értem haza, azonnal ágy, úgy kelek 10-kor, mint a mosott szar, mintha 2 üveg vodka csúszott volna le. WTF? Állítom, hogy akik halálra szlopálták magukat, azoknak nincs semmi baja. Nah sebaj. Családlátogatás volt tegnap, aztán este Jutival sétáltunk Normafán.
Hazajöttem, be az ágyba. Szédülés. Fejfájás. Hátfájás. Nem kapok levegőt. Bassza meg lázasodom.
Ma reggelre ha lehet, még szarabbul vagyok, csak a biztonság kedvéért...Nehogymá' szupi legyen minden.
Most azt hiszem ez 2-3 napig sújtani fog, addig szigorúan nincs edzés, pedig nagyon jól elterveztem mára egy kis futit, meg Báró sétáltatást... :(
E ööm e bódottá, Mitulát báti totta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About