2012. szeptember 3., hétfő

Mystique and Storm

Üdv néktek Tedwy olvasók!
Mint azt beharangoztam, és megígértem fészen, ezennel nagy örömmel bejelentem, hogy új taggal bővül a Tedwy csapata! :)
Nevezzük társszerzőnek, vagy vendégfogyizónak, kinek hogy tetszik.
A Deadline Challenge keretében közel 120 napos kemény programot fogunk végigtolni mindketten, elméletileg szeptember 5-től, december 31-ig. Mindketten beszámolunk mindenről, kezdve a diétánktól, az edzésprogramunkon át az átélt érzelmi, illetve lelki fejlődésig, mélypontokig.
Mystique (az új szerzőnk), teljes anonimitásba burkolózva fogja nektek megmutatni, hogy ő mire képes (én ezt már elmissoltam, mert tökre tudja mindenki, hogy ki vagyok) :D
Minden, ami az ő átalakulásáról szól, ő fogja nektek postolni. Így nem is lövök le most semmi poént, meghagyom ezt neki.


 Bárki, aki szeretne csatlakozni a Deadline Challenge-hez, legkésőbb szeptember 10-ig jelentkezzen a Tedwy fészbúkján, vagy nálam, akárhol, privát üzenetben. Még egyszer ismétlem: 120 nagyon kemény nap vár ránk, rengeteg edzéssel, komoly diétával.
Éééééés, itt jön a hab a tortán. A programunk végén, azaz december 31-én kaptok tőlünk egy bónusz postot. Ebben a bónusz postban fogjátok megtalálni a kiindulási, és végső súlyúnkat, ezenkívül az előtte-utána fehérneműs képünket. ;)
Rövidesen jelentkezünk mindketten, a nyitó bejegyzéssel.
Welcome on board Mystique!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About