2012. szeptember 1., szombat

Világjáró velocipő

Oly gyorsan távoztam Pestről, mint akit seggbe lőtt az ármány...
Úgyhogy most ismét Farkasdon...Faszán fel vagyok stuffolva. Több okból kifolyólag is.
Az egyik ez:

Igen....Tomi kirakott...És áhhhh....Pont azt mondtam Jutinak, szépségemnek, hogy olyan eufóriát hozott ez rám, hogy egészen elképesztő....Hogy én ott valamiért kint vagyok. Hogy eddig csak néztem másokat, ahogy kikerülnek. És mert különben is...Ez a mi Tiltünk... <3 :)
Továbbá vannak itt egyéb gondok is, de ezt a témát most hanyagolnám, mert már a csapból is ez folyik, és egész egyszerűen idegileg, szellemileg, és minden szinten kezdek rámenni.
Világjáró velocipő tehát ezennel Felvidéken is felavatva. A térdemnek egész konkrétan semmi baja, pedig a szart is kifutottam magamból. Mert hogy most időre gyúrok...Ugyanazok a távok, csak jobban szedve a csülkeim. Mert hiányzik a sebessééééég! :)
Result:

És néhány komment a kép alatt, megőrizve az anonimitást, ami kegyetlen jól esett:
"Szép volt csak így tovább! Megcsinálod amit akarsz! :)"
"Milyen szép lett az arca, gratula!"
"Mélyről indulva igazán nehéz, kitartást! Grat!"
"GRATULÁLOK XÉNI!!!!! Így tovább! :) :) :) Jó látni téged!"  
"Egyre csinibb, de a mosolyod a régi!"
"szuper vagy Xéni!!! Nagy harcos vagy ám Te is ;) szívből gratulálok!!!"  
"Xéni for president!"
:):):) 

3 megjegyzés:

About