2012. szeptember 3., hétfő

Deadline challenge - The beginning

És itt a szeptember. Kötöttem magammal egy fogadást. Adtam magamnak egy határidőt, mondjuk így. Egész pontosan 25 kg-t tervezek leadni decemberig. Tulajdonképpen nem Brutal Challenge miatt, nyilván ez is benne van, mert azt hiszem, arra is ideje elkezdeni készülődni.
Van egy állapot, amit szeretnék elérni. Ez így néz ki valahogy:
Kapom az ívet miatta rendesen, hogy hogy néz ki, miért kell így, ennyire. De vastagon leszarom. Nekem ez tetszik. Nah, szóval, ez MÉG nem lesz decemberben. De szarból nem lehet várat építeni alapon, addigra teljesen levések magamról minden kilót, hogy aztán foglalkozhassak a formázással. Még szeretnék beszélni Tomival, hogy melyik diétáját csináljam (endomorf, vagy 1000 kalóriás, vagy a fütyim tudja melyiket). A tervek szerint heti 4 kondis edzés, 3 x 5-10 km futás, és 60 nap insanity vár rám. 
A mai napon készítek egy fehérneműs képet, előlről-oldalról-hátulról, centiket, és kilókat mérek, mert most már nem félek tőle. Eddig nem tettem, fostam mérlegre állni, fostam elővenni a mérőszalagot, fostam előhúzni a régi képeket (nem csoda, valamelyik nap megnéztem, és felfordult a gyomrom). Itt az ideje új fejjel gondolkoznom. 25 kg-n túl vagyok, és nincs megállás.
Amint az edzőm megírta az új edzéstervet, felteszem azt is. Ha beszéltem Tomival, a diétát is felteszem.
Nevezzük az új projectet nevén, ami "Deadline challenge" ezentúl. Folyamatosan dokumentálni fogom az eredményeket, bármilyen borzalmasan festek is most, bár egyre többen erősítik bennem, hogy kezdek emberien kinézni, de rohadt messze van még a vége, de én már látom a fényt....
Nem szaporítom a szót. Tartsatok velem, és kövessétek az igazi átalakulást, mert az igazi még csak most kezdődik.
És végül, egy kép, amin mintha mi lennénk...
Dia, Juti, Xéni



"A harcos erénye: megérti, hogy az akarat és a bátorság nem ugyanaz. A bátorság félelmet és hízelgést parancsolhat, de az akaraterő türelmet és kompromisszumot követel." Paulo Coelho

4 megjegyzés:

  1. Az első lépés az egészséges, boldog, egyensúlyozott élet felé, hogy reális célokat tűzzünk ki magunk elé. Ha ezt nem fogadod meg, akkor az egész szenvedéssé válik majd, éhezni fogsz, boldogtalan, fáradt és állandóan ingerült leszel. Rajtad áll, hogy merre kanyarodsz, de azt jó ha tudod, hogy a koplalással elért eredményt nem fogod tudni tartani hosszú távon. Ennek pedig szomorúság lesz a vége. Figyelj oda, hogy ne veszítsd szem elől a lényeget, mert a vékonyság önmagában nem tesz boldoggá. Felesleges 3 hónap alatt ennyit lefogyni szenvedéssel, még le kell élned jó esetben vagy 50 évet.

    VálaszTörlés
  2. Engem valahogy mindenki félreért. :) Szó sincs koplalásról, sem sanyargatásról. Az étrend fel fog kerülni, bárki megnézheti, normális, korrekt kalória bevitellel. Sosem koplaltam, és nem is vagyok rá hajlandó, mert tartós eredményt nem hoz, és felesleges szenvedés. ;)
    Másrészt, aki eleget mozog, sosem lehet boldogtalan, vagy ingerült. :)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Akkor viszont nem értem, hogy gondolod, hogy sacc 90 nap (13hét) alatt 23 kilót le fogsz fogyni. Semmi bántó szándék nincs bennem, ha tudod ki vagyok akkor ezt biztos érzed Te is, de szerintem bizonyos dolgokat itt Te vagy aki nem ért. Az ingerültséghez a mozgásnak amúgy nem sok köze van, a ketózisnak már annál inkább. Minden esetre sok sikert, ne legyen igazam..

    VálaszTörlés
  4. Mystique fog feltehetőleg 90 naposat csinálni, én 120 naposat.
    "ha tudod ki vagyok akkor..." Ne haragudj, de az amerikai elnök is lehetsz személyesen, akkor sem....
    Ketózis dolog...szerintem nem kell nagy tudományt csinálni egy fogyokúrából...ennyire főleg nem...
    Egész egyszerűen, proli nyelvre lefordítva, a mozgás és a sport egyeseknek örömet, és boldogságot okoz. Ebbe nem nagyon lehet belekötni....

    VálaszTörlés

About