2012. október 26., péntek

DC- Goal: Half-marathon

Jó reggelt kedvesek!
Gyorsan helyzetjelentek, aztán futi-futi a kondiba újabb öngyilkosságot elkövetni. Jelentem, ez az izomláz, ami lassan az egész testemben vírusként terjed, cseppet sem funny. :D Valahogy nem természetes a mosolyom. Kicsit mintha szopóágon lennék edzés ügyileg, de nem hagyom magam . :D
Btw...Ha már edzés...Megint sokat futi-futizok, csodásan indulnak a napok, így, hogy minden reggel elindulok futva megnézni a világot, meg a (basszamegnemlétező) napfelkeltét.
Bazzeg, ezen beszartok. Ez a sunrise running ötlet onnan jött kérem szépen, hogy Diusom elment sunrise runningolni, és posztolt egy csudi-csudi szép képet a napfelkeltéről. Nah mondom akkor én is elgaloppozok megnézni. Erre mit kapok? Nah mit? Hát ezt:
Napfelkelte Diánál a határban, napfelkelte nálunk a határban. Kibaszás. Pont. :D
És ha már edzés, és ha már futiii, akkor jelentem, Bakti Zoltán nagyágyú futiiiizó, és maratonista blogján találtam egy baszom jó futás edzésterv gyártót. ;)
Here van:
http://my.asics.co.uk
Nah kérem szépen, én itten tökre beállítottam, hogy félmaratonra készülök, mert mindig van hova fejlődni, és csak a poén kedvéért a beállításokban, mikor kérdezte, azt kamukéróztam, hogy kezdő futó vagyok, azaz Less than 20 minutes tudok futni. Jól átvertem, mi?! :D Igazság szerint rohadtul érdekelt, hogy milyen totál kezdő szintről felépíteni a félmaratont. Így az első hónapban van egy ilyen Pre-Condition rész, egyfajta bemelegítés, 2-5 km-eket kell futni, 9:50-es km körökkel (:D). Elleszek mint a befőtt. Kisanyáááám, félmaratont fogok futni! A program szerint március 24-én. :D Jó, há' még nem most van, de szép lassan, ízület kímélve, békés harcos útja jelleggel. :)
Nah aztán, kövi.

 Van ez a játék....
Nem, nincs semmilyen játék, nem gyilkolászásra kell gondolni. Jön a tél. Meg a baszom hideg. És ez a baszom futiii tervező még december 25-re is tett be nekem futást. És félek belém fog fagyni a szar. De ha az ember kitűz maga elé egy célt, akkor az szent és sérthetetlen, és igenis meg kell csinálni, és pont. Szóval ideje volna réteges sport felszerelést szerezni. Na már most ez a sityak itt a sorok felett marha praktikusnak tűnik, mert egy részt be se látni, meg ki se látni (:D), másrészt meg tökre védve van az arcberendezésem. Nem mellesleg pedig meccsekre is tök jó lenne huligánkodni, mert aztán már tökre beazonosíthatatlan lenne az ember fia/lánya.
Egyébként, kicsit eltérve a tárgytól, ez a szakdolgozat írás MINDFUCK. A hajam tépem. (lehet, hogy ezért is praktikus volna a sityak?).
Ma, vagy holnap eltolom a biciklit Pestre, mert vasárnap suli van, meg este meccs is. És mert különben is, néha otthon is kell lenni. ;) Ki jön velem edzeni? Hmm? :D Majd Kisbogár el lesz rángatva....tökre....de ezt még ő sem tudja. :D Ne mondjátok meg neki! Psszt! (ez az igazi mindfuck, mikor Elektra elől elakarom titkolni, hogy elakarom hívni hétvégére edzeni, és ezt persze megosztom a blogban, ahova ő is ír) :D
Megint túlpörögtem magam, le is lépek, kihasználom a helyzetet, és szétgyúrom magam. És és és és és már csak 42 nap Brutal Challenge-ig, és felkészülési hajrá, és bassza meg segítsetek, mer' már most vacog a fogam! :D

4 megjegyzés:

  1. XD :D Amilyen szarul indult a reggel, már sírok a nevetéstől. Köszi Xéni! :D Vedd fel a velocipőt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Velo-nyúlcipő bocsássááá' meg! :D Run like you stole something :)

      Törlés
  2. jó kis szopóálarc :)))))))

    VálaszTörlés

About