2012. október 17., szerda

DCC- Boogie Wonderland

Szép napot Tedwy olvasók!
Gondoltam bejelentkezek, egy rövidet csak, mert ez a hét elsősorban nem rólam fog szólni, csak gondoltam dobok egy helyzetjelentést. Szal jelentem, élek, jól vagyok. Az előző bejegyzésem, a vallomásom, sokat könnyített a lelkemen, ideje volt vállalnom önmagam. A következő hasonló nagy felvállalás a programom végén lesz, amikor is előtte-utána képet kaptok rólam.
Szenvedek az adagokkal, az 1400 kcal legyűrésével, a megfelelő arányban persze. De attól még a mennyiség az mennyiség. Ma kérem szépen leültem reggelizni, és elkezdtem szépen a 0 %-os joghurt mellé kimérni az 50 g pufirizst, nah banyek, ez 5 darab. És még toljak le mellé egy almát, mi? Ejj-ejj. Szóval vannak itt gondok, de majd idővel gondolom megszokom, addig egy kicsit hadd rinyáljak má'. :D Tökre fel vagyok készülve minden eshetőségre, lásd:
Ez az én motfalam, ahogy én hívom. A motivációs falam. Egy marha egyszerű parafa tábla, a konyhában kifüggesztve, mer hát ott vagyok a legtöbbet. :D Nem azé, mert a hűtőben vagyok mindig félig! :D Természtesen kint van a Brutal filozófia, Rocky motivációs üzenete (rögtön duplán, mer ezt agresszívan kell mantrázni), egy Livestrong karkötő, mert Lance Armstrong nagy bálványom, a három különböző étrendem, meg az alapanyag táblázat, amit lassan fejből tudok. Van egy kis betegség a dologban, de sebaj, így szerettek. :D
Ezenkívül, ha már betegségnél tartunk:
Azé ez is egy kicsit...nah mindegy :D Ha már samponból is csak súlyemelőset vesz az ember lánya, meg tusfürdő/dezodorból is csak a sportot, akkor ott már vannak gondok, nem is kicsik :D Xéni babaaaaa kicsit zakkant. Meg pörög ezerrel. :D
December 8-ig minden csak a Brutal Challenge körül fog forogni, nemsokára lesz bejegyzés a mostani állapotokról, mit mennyi súllyal csinálok, etc etc.
Csókszi-smaccantás, legyen szép napotok kedvesek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About