2012. október 23., kedd

Once we are all disappointed in our heroes...

Nos, mivel fenyegetés érte a ház elejét, és ügyvédi felszólítás érkezett, így kénytelen vagyok módosítani, nehogymá' a nyúl vigye a puskát. Sajnos a rettentő illusztris képeket is módosítanom kellett, de sebaj, a lényeg így is csak lényeg marad.Egy valamit nagyon elbasztál Főnök...Kibaszottul felhívtad ránk a figyelmet, és ennél faszabbul nem is csinálhattad volna. Pár óra alatt több százan olvastak. És valljuk be...ezzel a szánalmas lépéseddel egy valamit bizonyítottál...hogy kicseszettül igazunk van. A fő probléma, hogy a gondolatától is a gatyádba vizelsz, hogy mindent elmondunk. Csók-pusz, csak neked, csak most, csak tőlem, mert L'oreal bazdmeg.

Úgy éreztem ideje...Mert sokan nem értitek, hogyan lettem ilyen rövid idő alatt ennyire "Tilos" ellenes. Megérdemlitek, hogy tudjátok. Megérdemlitek, hogy megértsetek, és ezúton elnézést kérek mindenkitől, akit valaha is megbántottam emiatt, de ahogy ma már egyszer megfogalmaztam, minden eszközzel azon vagyok, hogy távol maradjak a "Tilostól". Hosszú lesz, üljetek le.


Történetünk kezdetén voltam, aki voltam...Ezt a mesét már mind nagyon jól tudjátok, hiszen itt vagytok, olvastok. Tudjátok azt is, hogy milyen voltam, mennyire lusta, akaratgyenge akárki a sok közül. Ebben a szellemiségben lépett be az életembe a "Tilos". Húú....sokat jelentett, tényleg sokat. Mint sokan, én is magamra ismertem Mr. Tilos bejegyzéseiben. Mint sokaknak, nekem is erőt adtak. Istenem, azok a bejegyzések...A mindent jelentették akkor.
Mr. Tilos az ég egy adta valagán mindenkit futni küld. Mert az jó. Mindegy, hogy 50 kg vagy, vagy 100, vagy anno akkor az én esetemben 140.


Tudjátok, csak az a gond, hogy egy 3 éves gyerek nem küzködhet embertelen súlyfeleslegekkel. De Mr. Tilos még akkor is futni küldött mindenkit, amikor már tökéletesen tisztában volt azzal, hogy a szavainak súlya van, nyom a latban. Mai napig mindenkit futni küld. Egészen elképesztő, hogy abszolút képtelen fejlődésre. Nagyon kíváncsi volnék, vajon hány ember vágta gallyra a térdét, úgy, mint én? Vagy bármelyik egyéb ízületét. Mert abban egészen biztos vagyok, hogy az én térdem már sosem lesz a régi. A kondiban már csak térdbandázzsal mennek a dolgok, és 86x átkent BenGay-es térddel. Nem tudom mit adnék azért, ha újra rendben lenne, de valszeg ez már sosem jön el. Tény, én is igazi fasz voltam, hiába mondták sokan, hogy nem kéne még futnom. De hát  Mr. Tilos szava szent és sérthetetlen.

Nah, de picit ugorva. Mind tudjátok, hogy pesti vagyok, de Szlovákiában élek. Így jó darabig csak csendes magányomban itthon a gép előtt olvasgattam az írásait, nem tudtam RunTilosra, és különböző szarságokra járni. Végül úgy alakult, hogy a nyarat Pesten töltöttem, és hát bőven volt időm eljárni RunTilosra, nyilvános edzésekre, ésatöbbi, ésatöbbi. Amíg csak RunTilosra jártam, nem is volt nagy gond. Kurva jó volt a társaság (ma is jó, mert akikkel akkor jóban lettem, azokkal mai napig napi szinten tartom a kapcsolatot, sőt, mondhatom hogy igazi barátságokra leltem). Ejj-ejj de a nyilvános popsi edzések....Ugyebár ezek az edzések abból álltak, hogy futás fel a várba, le a Tabánhoz, és ott lépcsőzés. Most előre leszögezem, én sosem futottam velük. Csak a lépcsőzésben vettem részt. Több okból kifolyólag, nagyrészt a térdem miatt. Nem is ez a lényeg. Mr. Tilos mindig biciklivel hajtotta a futókat, sosem futott velük. Egyetlen egyszer tette meg, de valamiért a Deák téren útvonalt változtatott. Nem értettem, nem is érdekelt. Aztán később megtudtam, hogy szimplán azért, mert képtelen felfutni a várba. Ez kicsit odabaszott. Gondoltam elmegy a picsába, én Normafán futok, mindig mikor Pesten vagyok, fel a kilátóba, ez meg nem tud felmenni a várba? Hitelét vesztette, ismét. Újra és újra.
Talán nem csak nekem tűnt fel...
Futás után a Tabánnál találkoztunk össze mindig mindannyian. Lépcsőzés. Totál koncepciótlan edzések. Totál, a szó szoros értelmében. No nem mondom, volt izomlázam, volt fájdalom, elfáradtam, nem bírtam, de baszott mindenkire, mert valahogy mindig kurvára el volt foglalva. Csak sosem azokkal, akiknek az edzést tartotta. Valahogy mindig felbukkant valami über csinos leányzó, akire megérte jobban figyelni, mint a programosaira. Pedig hát ha jól rémlik, a Radio Face-es interjúban mintha azt mondta volna, hogy egy igazi nőt megcsalni gyengeség. Most akkor itt lehet megint én vagyok kibaszott értetlen, de hát baszom, láttam, amit láttam.

Nagy tüske volt vele kapcsolatban a szívemben az Awards...mert hát szent meggyőződésem volt, hogy 27 kg elég lehet hozzá, hogy ott legyek, benne legyek. Mikor beszéltem vele erről egy lépcsőzés alkalmával, azt mondta kérem szépen augusztus elején, ha szeptemberig még ledobok 15-20 kg-t, akkor benne vagyok. 1 hónap alatt...Komplett ez?! Ennyit nekem semmi sem ér...Egy faszom Tilos Awards duplán nem. Aztán kijöttek az Awards jelöltek, és konkrétan állítom, hogy a jelöltek 3/4-nek soha semmi köze nem volt a Tiloshoz. Soha életükben nem csináltak tilosos diétát, csak 15 perc hírnévért elküldték a képüket Mr. Tilosnak. Kicsit baszta a csőröm, hogy ezt ennyire vastagon leszarja.

Lassan felnyílt a szemem sok mindennel kapcsolatban. Anno ezerrel pocskondiázta az RTL Klubot, Nők Lapját, és hasonló faszságokat. Erre csábos mosollyal visszakacsint a Fókuszból, és nem sokkal később a Nők lapja nyalja a Tilos valagát.

Aztán...Amit a fenékformálósokkal művelt...hát az nemes egyszerűséggel vicc. Kezdve a kibaszott szar étrendektől, a kibaszott szar ismét csak koncepciótlan edzésekig. Edzettem velük párszor, tudom miről beszélek, de egyik lánynak sem akarok gondot, így ezt a storyt nem részletezném tovább. 

Jöttek sorra a bejegyzései, szarabbnál szarabbak. És miért voltak szarabbnál szarabbak? Mert ha elolvastad, szar fos embernek érezted magad tőlük. Nem szól már másról, csak hogy minden nő szánalmas, szar, gyenge, fos, dagadt elhízott fosadék, ribanc, idióta, használhatatlan, és a többi és a többi...

Egyre jobban ment fel a pumpa, hiszen kedves Mr. Tilos...És tudom, hogy olvasod, mert te nagyon hiú ember vagy...szóval kedves Mr. Tilos, ahogy már egyszer kifejtettem a véleményem: Te ezekből az elhízott fosadék nőkből élsz, tetszik érteni? Ezért nem kell már a vodafone-nál basznod a rezet, mert vagyonokért veszel fel a programosokat, akikre aztán akár baszhatsz is nagy ívben. Szóval szórhatod rájuk a szart, de kérlek szépen akkor vedd a fáradtságot, és ne küldd el legalább mindet a kurva anyjába, mert előbb-utóbb éhen halsz.

Sajnos az istennek nem találom a nagy ígéretét sehol, hogy a szeptemberi (?) RunTiloson futni fog. Mert meghalt a nagypapája, és ezt a futást az ő emlékének ajánlotta. Azt hinnétek, mi?! Egy árva kibaszott métert nem futott bassza meg, eladta a papája emlékét 100 kibaszott lájkért. Okádék.

Rettenetesen sajnálom, hogy egy olyan jó embert sikerült megetetnie, mint K., aki most a Tilos lépcsős edzéseket tartja, mert azt hiszem még fogalma sincs, mibe csöppent. Csak remélni tudom, hogy legalább sejti. És talán nem én volnék az első, aki figyelmeztetni szeretné. Ugyanez vonatkozik SS-re is. Ezúton is elnézést kérek tőled, tudom, hogy kérdőjel volt számodra a viselkedésem, de számodra is itt állnak a válaszok. Semmilyen szinten nem akarok egy szavahihetetlen, hiteltelen, szánalmas, gyenge szar ember közelében lenni. És mindkettőtöket őszintén féltelek, bár tudom, ez vajmi keveset segít rajtatok.

De azt hiszem mindannyiótok számára sokat elárul, ha azt mondom, Mr. Tilosunk exprogramosai most a challengerek. Akik valamiért itt vannak. Talán nem kaptak eleget? Vagy túl sokat is.
A fogalmatlan hozzá nem értését egyetlen egy dolog szárnyalja/szárnyalhatja túl, és ez az egoja. Mert ő ez. Egy két lábon járó ego. De még nem sikerült rájönnöm, hogy veszi a bátorságot, hogy vagyonokért adja el a nemtudását.
Mi itt kérem szépen, a challengerek, kemény munkával, hosszú utánajárással állítottuk össze az étrendünk, és bár lehet, hogy 70 nap alatt nem 20 kg fog lemenni, de egészségesen szállunk ki a dologból. Soha, egyetlen napig nem voltam hajlandó koncepciótlan edzéseket csinálni, mert rövid az élet, és nem vagyok képes lófaszságokra elpazarolni. Ha valamihez nem értek, segítséget kérek, utána járok. De abban biztosak lehettek, tőle nem kérnék.
Eme gondolatokat nem szégyelltem sosem előtte sem:




 Zárómondatok, Mr. Tilosnak:
Amikor megismertelek, 3 méter voltál a szememben. Most viszont 2 centiméter sem vagy...
Nem köszönök neked semmit, mert mindent egyedül értem el, mert nekem van mit felmutatni, veled ellentétben, aki ha jól tudom, hosszú hosszú ideje képtelen egy kibaszott pár tíznapos programot végig csinálni. Zyzz? Fasorban sem vagy hozzá. Sosem leszel olyan, mert gyenge vagy, és képtelen vagy rá. Ahhoz küzdeni kéne, minden kibaszott nap. De ez nem neked való, hidd el nekem. Harcolj a géped mögül, talán ez az egyetlen, ami maradt számodra.  Szeretném, ha soha többé nem tudnál hülyét csinálni senkiből...Szeretném, ha mások szeme is felnyílna, ki vagy valójában...És Mr. Tilos....még valami....ez itt még nem a vége...Sok mindent megúsztál, hogy leírjak. És nem, nem miattad. Azok miatt, akiket szeretek, és fontosak számomra. De ha nem én, majd leírja más. ;)



27 megjegyzés:

  1. Ami igaz az igaz... ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez így már egy egészen más szemszög...Köszönjük, hogy leírtad...Eddig is nagyra tartottalak, de most valahogy...szó, mi szó, nagyot nőttél a szememben.

    VálaszTörlés
  3. Hoppácska....Egyszer minden bili kiborul. :)
    Hát lehet egy ilyen Szépségnek nem hinni?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj kedves Peti...Minden napra jut a bókokból? :) :$

      Törlés
  4. Holnap az én bejegyzésem következik a valóságról és végre kiderül számotokra, hogy ki is vagyok. Puszilok mindenkit! Mystique

    VálaszTörlés
  5. Itt a Tedwyn már Awards jelölt vagy!!!Meg is nyerted...

    VálaszTörlés
  6. amugy ... ha utana jarsz mindennek nem kellett volna ilyen majomra hallgatnod ... de segaz ... szart teste is van a tamas haverunknak ugyanugy update norbinak is ... jobb lenne nem pofazna ez a 2 kocsog ... de ez magyarorszag ... az baszik akinek ismeretsege van ... de azert remelem egyszer eljon az ido amikor a tehetseget veszik figyelembe nem a nyalast es a protekciot.Zyzzbol meg semmi se lesz... azert mert azt az edzestervet tolja attol meg baszhatja ... mas ember mas genetika de mindegyis...legalabb az a test 6-7 év kemeny munkaja rendes kajaval es folyamatos edzessel nem 2 honap...vicc... csak az a baj h egy testepitot is kesobb kerdeznek meg az emberek mert "ok nem akarnak olyan izmosak lenni" nem bantasbol de nem a Tamas hibaja hogy belefutottatok ebbe a hibaba ... az emberek ostobasagat hasznalta csak ki, ezt minden ember aki mar fel evet legalabb edzett tudja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tisztában vagyok vele, és mint fentebb olvashatod is: fasz voltam. Persze, hogy zyzz-ből nem lesz semmi, ahhoz erő kell, ami neki nincs. Szája, az van.
      Nem mondtam, hogy Tamás hibája, teljes mértékben magamra vállalom a storyt.
      De ha kicsit átnézed a blogot, akkor azért láthatod, mindentől függetlenül azt hiszem mondhatom, hogy sikerült valamicskét elérnem. :)

      Törlés
    2. Kedves Xéni!

      Teljesen egyetértek veled az elhangzottakkal kapcsolatban, de azért hozzátennék egy két dolgot a történethez!
      Én is a lifetilt hatására kezdtem neki a teljes életmód változtatásnak azzal a különbséggel, hogy én már az elején is a magam feje után mentem, mert elég sok dolog nem tetszett ebben az egészben. Sok dolgot nem értettem, például , hogy mi a különbség a futópad és a szabadban való futkározás között?? Ez azóta is nagy kérdés főleg, hogy én így is meg úgy is futok a mai napig! És az ég világon semmi különbséget nem látok a kettő között ha csak azt nem , hogy az ízületeidet nem teszi szarrá a futópad .Szóval , hogy visszakanyarodjak.. én egyet nagyon köszönök a blognak! Olyan emberekkel és blogokkal találkoztam össze az elmúlt 1 évben ami e nélkül nem jött volna össze! Tomi a kezdő motiváción kívül semmilyen pluszt nem adott az eredményeimhez. Ezt csak azoknak a csajoknak köszönhetem akik vállalták az arcukat és kitették magukat a néha nem túl kedves kommenteknek.
      Engem ezek vittek előre és az olyanok mint most Te.
      És persze MAGAMNAK! De én tudok 39 évesen szelektálni mert, hogy mögöttem van egy két pofon meg csalódás ,de ez a fiatalabbakkal nem biztos , hogy így van és beleugranak mindenbe ugyan úgy mint a fogyi teába, vagy kapszulákba stb. Ez ugyan az csak pepitába. De én is így látom, hogy ez kártyavárként fog összedőlni, mert ez ÍGY nem tud működni. Az emberek nem teljesen hülyék és ez a nőkkel is így van még ha így is vagyunk beállítva. Nagyon gratulálok neked mindenhez , mert igen nagy jellemre utalnak ezek a sorok és az eddig elért eredményeid is!! Csak gratulálni tudok és rengeteg kitartást a jövőre is! De magamból kiindulva ez már biztosan rutinosan működik!!

      Törlés
    3. Tény, hogy a futópad kíméli az ízületet, legalábbis a hagyományos futáshoz képest. Ellenben nem igényel olyan nagy energiát, mint kint a szabadban, azon oknál fogva, hogy lényegében csak felfele irányuló mozgást végzel, előre nem kell haladnod, hiszen a talaj "halad alattad".
      Nagyon szépen köszönöm a soraid!
      A Tiltet pedig a részemről a sors kezére bocsájtom, tegyen vele szándéka szerint, csak azt kívánom, több ember egészségét ne tehesse tönkre.

      Törlés
    4. ne értsd félre :) sztem jól teszed ... ilyen kóklernek nincs helye seholse ... néztem már a blogját írtam neki személyes üzit is h mekkora veréb :D csak azt mondom h kár h az emberek nem mernek tanácsot kérni az izmos emberektől "mert h nem akarnak olyan izmosak lenni dumával" ennyi csak :)

      Törlés
    5. Hála Istennek, mostanra elég sok számomra hiteles "izmos ember" van a környezetemben, akik koordinálják az edzéseim,és jobban haladok, és jobban érzem magam, mint valaha :)

      Törlés
    6. Én mindig segítek annak aki odajön hozzám! Nem zárkózom el senki elől! :) Azt azért hozzászoktam tenni , hogy ami nekem jó az nem biztos hogy neki is az... :)

      Törlés
    7. Zozó nagy segítség nekem ezekben a dolgokban, és mindig korrekt, kifejtős válasszal szolgál, ha kérdezek. A mostani edzéstervem is jó részt az ő műve. :)

      Törlés
  7. Az awardsal kapcsolatban , annyit írnék neked , hogy a diétámhoz ollóztam a LifeTiltről ez igaz és az is, hogy egy futáson sem voltam ott és őszintén mondom és sajnálom ha elvettem előled az awards lehetőségét. De hidd el és ha kell privátban elküldöm neked a beszélgetést , hogy nekem eszembe sem jutott nevezni mert azt sem tudtam hogy van , küldtem Tamásnak egy privi üzit hogy , jó dolgokat írt és hogy amit ír működik. Hozzáteszem , 1m-t sem futottam és nem is kardióztam diéta alatt... Tamás beszélt rá hogy nevezzek be mert küldtem neki képeket , és megkértem külön hogy ne publikálja... Természetesen így utólag azt mondom sztem azért beszélt rá az awardsra , mert kurva jó reklámnak tűntem. Én voltam Zoli csoportjában a D csoportban Laci... Annyit még , hogy az awardsal nem vesztettél semmit... teljesen inkorrekt módon történt a szavazás és a mai napig sem volt benne tovább haladás megállt... még egyszer elnézésed kérem , hogy el vettem előled a lehetőséget. Sajnálom....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még annyit , mivel a tömeg növelés után voltam és nem is volt aktuális képem a 2 kép között 2,5 év telt el.. kemény munkával és odafigyeléssel.. Senki ne higgye el hogy 2-3 hónap alatt el lehet érni jelentősebb eredményt... képtelenség.. évek kellenek , tudatos táplálkozás , sok edzés és pihenés. Ha Tamás annyira Zyzz fan és egy kicsit utána olvas akkor tudhatná hogy Zyzz azt nyilatkozta , hogy a büdös életben nem kardiózott és feleslegesnek tartja a futást...

      Törlés
    2. Kedves Laci!
      Ne érts félre, nem sajnálom tőled...Most már főleg nem :) Az igazi tüske, hogy nem jutottam be. És mindezt egy olyan ember bírálta el, aki fele annyit sem ért el, mint én, vagy bármelyik awards jelölt. Te Laci éppen olyan vagy, aki megérdemelte, hogy bejusson. A továbbiakban csak annyit tehetek, hogy csendben szurkolok, hogy Zozó nyerje meg, mert ő maradt kis híjján az egyetlen a csapatban, aki valamire is vitte....Már ha egyáltalán lesz még Grand Finale, hiszen tudjuk jól, ez is kezd feledésbe merülni. ;)Azt mondom, örüljünk neki, hogy megszabadultunk még időben a dologtól. :)

      Törlés
    3. Rendben! Azért írtam le , mert voltak ott nagyon komoly eredmények sokkal komolyabbak az én 12 kg-tól , én is remélem hogy Zoli nyeri amennyiben folytatódik! ;)

      Törlés
  8. mikor tamas nyomatta a Zyzzt, akkor ő sem futott. amugy meg eddig is f@sz volt nem csak a blogján az, a különbség az hogy a pénz a jó szándékkal helyet cserélt. kicsit próbálná nem lenézni az embereit akkor más lenne a helyzet

    VálaszTörlés
  9. Lényegtelen,hogy a LifeTilt/Tamás része-e az életednek, vagy sem. A lényeg az, hogy vele is, nélküle is az, és olyan ember maradsz aki vagy. Akire fel tudunk nézni. Csak így tovább Xéni! Csak maradj itt nekünk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem soha nem volt az... volt pár hasznos dolog , de soha nem hagynám hogy beleszóljon... saját magam ismerem a legjobban, ezt minden ember elmondhatja magáról... de kella hozzáértés... nemtusom ő mennyire felkészült és mennyire kvalifikált... de az itt leírtak alapján és máshol... nem tudom na ... :)

      Törlés
  10. Máris ügyvéd?! Elárulta magát...

    VálaszTörlés
  11. A legnagyobb vagy Xéni! Imádom, ahogy írsz, csípem a stílusod. Hónapok óta olvaslak, és mindig erőt adnak a bejegyzéseid, nem egyszer indultam már el edzeni azért, amit írtál. Abba ne merd hagyni! :D

    VálaszTörlés
  12. Most pedig ezek után elkezdtem olvasni a blogodat. :-) Jó, hogy kiírtad ezt magadból!

    Engem azok is érdekelnének, akik a legutóbbi fogyasztóversenyben voltak, a Reni és a Bogi is, szimpatikusak voltak. Nekik nincs bloguk?

    Fanni

    VálaszTörlés
  13. Kedves Fanni!
    Örülök neki, hogy veled is bővült az amúgy már elég népes olvasótáborunk! Szeretettel üdvözlünk! Követhetsz minket facebookon is. :)
    Nem tudok róla, hogy lenne blogjuk, az egyetlen, akiről tudom, hogy van neki, az Fruzsi, a menyasszony.
    Üdv,
    Ciklon/Xéni

    VálaszTörlés
  14. Ha jól láttam Fruzsi törölte a blogját (slimbride.blog.hu) Ennyit erről... nbalint

    VálaszTörlés

About