2012. október 22., hétfő

DCC- Sunrise

Jó estét kedvesek! :)
Lövök pár sort, mert útközben az új edzésterv beindult, és hát köszönöm szépen, de a jó Isten segítsen leülni a rötyire még egy ilyen lábnap után. :D De kemény vagyok, és szokás szerint el vagyok határozva...tökre... ;)
Ellenben brutkó jó tervem van skacok. Persze most, hogy megjöttek a hidegek. ;) Bízd ide, Xéni tudja mikor kell. :D Azt tervezem, hogy minden reggel napfekelte futira fogok menni. Mert a világ szép, és én látni akarom, hogy szép. És a napfelkelte tényleg igazán csudi-csudi szép. :)
Mindamellett, hogy szakdoga van, meg nem sokára vizsgaidőszak (basszuuuus, nem sokára vizsgaidőszak!), meg ecetera ecetera, élvezni akarom az életet. Kérem szépen, hát 24 éves vagyok, mikor ha nem most? És ha nemes egyszerűséggel az edzések tesznek boldoggá, hát azt fogom csinálni, és igyekszem újsonságokkal bővíteni, hogy ne legyen monoton. Így nem elég, hogy futizok, de még szépséges dolgokat is látok közben, és az olyan jó. :)
Nem mellesleg, rohadt nehezen ébredős vagyok, remélem egy hajnali trappolás majd igazán kiugraszt az ágyból. :D Mos' mi csináljak, ha egyszer szeretek csucsulni? :D
Nah, szóval addig tervezem ezt csinálni, amíg belém nem fagy a szar. :D Az nem tudom meddig van, de addig biztosan. :D
Gyönyörűséges szép éjszakát Tedwy lakók! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About