2012. október 9., kedd

DCC- Mi amor, te quiero

Ímé mondom néktek, ha emeletes házban laknék, már kiugrottam volna. Szóval, reggel elvesztem egy kicsit a részletekben, új étrend gyártás ügyében. Ahogy Kisbogár írta pár bejegyzéssel előtt, határozottan én is a hajam téptem....volna...ha nem sajnálnám. :D
Vót itt minden kérem szépen, alapanyagcsere számolgatás, kalória, tápanyag bevitel, arányos leosztás, fáj a fejem bakkerman. Ez egy külön tudomány.
Szal, kezdtem azzal, hogy az adataim alapján kiszámítottam a kellő kalória bevitelt. Nesze tessék, lessétek meg:

Na már most. 1200 kalória a szükséges napi bevitel. Igen ám, csak ez napi két edzés mellett nagyon kevés. Nem mintha eddig többet ettem volna, mert kábé 800 kcal-t kajoltam, jobb napokon, akkor, ha tartottam az étrendet. Az 1200-at önkényesen megemeltem 1400-ra, mert mert. És pont. Tehát, alapvetően ebből indultam ki. Ez még nem volt nehéz. Innen kezdődött folyni a hígfos. A buksiba. Hogyan tovább....Kisbogár tegnap végigkarcolta már ezt, szal innen is ezer köszönet Jutim, hogy megkönnyítetted a dolgom.
Csináltam egy alapanyag táblázatot, a shop.builder.hu segítségével. Minden lehetséges élelmiszert, ami a diétám során előfordul(hat), kiírogattam szépen egy táblázatba, mert innen kezdtem el később összerakni az étrendet. Íme az alapanyag tábla:

Következő lépés, meghatározni a megfelelő szénhidrát, fehérje, és zsír arányokat. Pofátlanul átírtam mindent, amit kiírt az alapanyagcsere számolgató táplálékszükségletnek. Ez így néz ki:

UPDATE: Ez nem 100 % :D Annyira jók vagyunk, mi nők, hogy elképzelhetetlen, az értékek, étrendek eszerint javítva :D
Jelentem, itt már egy kicsit elkezdtem hányni a dologtól. Pedig még csak ezután jött az igazi része a dolognak. Kövezzetek meg, de elmegy a picsába aki ezt egy életen át tudja csinálni. Mármint hogy embereknek írogat étrendeket, mer' ezt csinálja még egyszer, akinek két anyja van, és egy se mostoha. Következő lépésben összeállítgattam egy valagrakás féle-fajta étkezést, leszámolva minden alapértéket. És akkor nyitok egy új táblázatot, és elkezdem beszúrogatni a kis összeállítgatott étkezéseket. Aham. Meg ahogy én azt elképzeltem. Ha végre stimmel a kalória, akkor nem stimmeltek az alapanyag értékek. Ha ez utóbbi végre stimmelt, nem stimmelt a kalória. -.-' Agyamra megyek. Sebaj, megszültem. 3 különböző napot alkottam össze, több-kevesebb sikerrel, tulajdonképpen helyenként eltérnek a megadott értékektől a dolgok, de ennek ellenére úgy érzem, sikerült egy szakmailag is helytálló eredményt kiküszködnöm.
1. nap

2. nap

3. nap

Ezt sikerült összebarkácsolni kedvesek....Jó vagy nem jó, ez lesz. És ezennel kezdetét veszi a valódi challenge. 
Ciklon voltam, szép napot nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

About