2012. október 23., kedd

DCC- Feels like sunshine

Hatalmas nagy volt a napfelkelte futim :D Mekkora jó már :D Csináltam nektek képeket fél úton. Minnyá kirakom, de előtte...képzeljétek el, ma először, mióta futok, nem kapcsoltam Sports Trackert. Ma először a futizás öröméért mentem. Nem időre, nem távra, csak hogy jól essen. És jól esett. Cca két hét kihagyás után kis híjján úgy éreztem, mintha megint most kezdtem volna a futást. Bár nem. Mert nem álltam meg. És nem számított a fájdalom, meg úgy amúgy semmi. Az út során át kell futnom egy gyáron, ahol ilyenkor ébredeznek a munkások, kezdenek dolgozni, mert a munka szabaddá tesz. :) Óriásira kerekedett szemekkel meredtek rám. Tekintetükben először ezt látni: "Normális ez?!"...Aztán látod az arcukon, hogy tovább gondolkoznak, és mire melléjük érsz, már ezt olvasod a szemeikből: "Ez igen! Gyerünk kislány!". Feléjük eresztesz egy halvány mosolyt...Igen, ez vagyok én. Egészen elképesztően csodás volt félálomban nekiindulni, és lassan az út során felébredni, és mire feleszmélsz, már kilométerek vannak mögötted. Fantázia....Mert a világ szép, és én elindulok futva megnézni. :)
És a képek, ne tessék nagyon röhögni! :D

 Indulás előtt, egy hosszú ujjú, egy rövid, kettő darab nadrág, egy lábszár védő, kettő darab zokni :D
Ház előtt. Még reméltem, hogy látok napot is. :D "Brutalnak lenni nem egy múló divat, vagy egy pillanatnyi hóbort...A Brutal nem egy ruha, amit magadra tudsz ölteni, és elmondani: igen, én Brutal vagyok. A Brutal veled van, mióta megszülettél, és veled is marad a végéig. A Brutal a belső démon, ami benned él. Erő, amit félnek, hatalom, amit tisztelnek."
 Köd előttem, köd utánam...
"A szél ijesztve vihorászott,
fütyültek a víg jégmanók,
köd-lányok jártak fürge táncot,
csupán az égbolt hallgatott."
 Csak én és a velo-nyúlcipőm. :) Nem volt nagyon hideg, csak rám tapadt a talajmenti fagy:D
És ez kérem szépen pontban 7:19-kor, hivatalos napfelkelte. És igen, az ott elméletileg a napfelkelte mögöttem. ;) Határozottan megérte kibújni a meleg takaró alól, és felkelni. :D Csudi-csudi szép,nem igaz?! :D














Nemsokára indulok a kondiba edzeni, csodás napot nektek!
Egy kis muzsika, ébresztőnek :)
Cupp-cupp, Xéni/Ciklon


1 megjegyzés:

  1. Hogy tudsz korán reggel is ilyen gyönyörű lenni?!?!?! Mondd, hogy nincs senkid, mert abba a tükrös mosolyba beleszerettem!

    VálaszTörlés

About